Doprava a platba
K objednávkam nad 50 € + DPH je doprava zadarmo.
Doručenie do 1-2 pracovných dní od odoslania tovaru. O stave zásielky budete informovaní e-mailom aj SMS správou. Možnosť vyzdvihnutia zásielky na vybranom výdajnom mieste (na výber v nákupnom košíku). Zásielka je na výdajnom mieste uložená do 7 dní (možnosť predĺženia až na 21 dní).
Možnosti doručenia:
Slovenská republika |
|
---|---|
3,50 € | výdajné miesto ZBOX |
4,50 € | doručenie na adresu |
1 € | dobierka |
Česká republika |
|
---|---|
4 € | výdajné miesto ZBOX |
5 € | doručenie na adresu |
dobierka nie je možná |
Ceny sú uvedené bez DPH
Zobraziť výdajné miesta Packeta
Ako Packeta funguje?
V košíku zvoľte spôsob dopravy, ktorý vám najviac vyhovuje. Na výber máte doručenie na adresu, doručenie na výdajné miesto Packety alebo do samoobslužného boxu, tzv. Z-BOXu.
Pri doručení na výdajné miesto alebo do Z-BOXu nájdite vo vyhľadávači to, ktoré sa nachádza vo vašej blízkosti. K dispozícii máte tisíce kamenných výdajných miest po celej Európe aj samoobslužné výdajné miesta Z-BOXy.
Akonáhle bude objednávka na zvolenom výdajnom mieste alebo v Z-BOXe pripravená, Packeta vám pošle informačný e-mail a SMS. Pri doručení na výdajné miesto Packety tiež obdržíte heslo pre vyzdvihnutie zásielky.
Na výdajnom mieste bude následne stačiť iba nahlásiť heslo. Pre zásielku tak môžete poslať kohokoľvek, pretože mu stačí len vedieť toto heslo. Prípadnú dobierku môžete uhradiť priamo na výdajnom mieste, a to buď v hotovosti, alebo kartou.
Pri doručení do Z-BOXu vám pre vyzdvihnutie zásielky stačí len mobilná aplikácia Packety, ktorá sa so Z-BOXom sama automaticky spáruje a otvorí schránku s vašou zásielkou.
To, kde sa vaša objednávka práve nachádza, zistíte jednoducho v sekcii Sledovanie zásielky na webovej stránke Packety alebo v mobilnej aplikácii. Na vyzdvihnutie zásielky máte spravidla 7 dní.
Odporúčame stiahnuť si mobilnú aplikáciu Packeta, vďaka ktorej môžete sledovať každý pohyb zásielky, predĺžiť si jej úložnú dobu až na 21 dní alebo zaplatiť dobierku.
S Packetou je jednoduché aj vrátenie tovaru: stačí zadať vratku do mobilnej aplikácie alebo využiť nalepovací štítok, ktorý vám od nás príde v zásielke. Zásielku potom odnesiete na najbližšie podacie miesto Packety a je vybavené!