Ako reklamovať / vrátiť tovar
a) Ako postupovať pri vrátení nevyhovujúceho tovaru
Zakúpili ste tovar, ktorý Vám rozmerovo či farebne nevyhovuje alebo Vás jednoducho nezaujal? Nič sa nedeje! Na vrátenie tovaru máte 30 dní od prevzatia balíčka. Pre uplatnenie práva na odstúpenie od zmluvy, je kupujúci povinný predávajúceho o svojom rozhodnutí odstúpiť od zmluvy jednoznačne informovať, a to e-mailom zaslaným na adresu ahoj@stymio.sk. Bude Vám poskytnutá adresa na vrátenie tovaru. Do balíčka prosím pribaľte vyplnený formulár pre vrátenie tovaru (.pdf). V prípade, ak nemáte tlačiareň, prosíme Vás o spísanie potrebných údajov rukou na papier. Vrátený tovar prosím dostatočne zabaľte, aby pri doprave nedošlo k jeho poškodeniu.
V akých prípadoch nie je možné vrátiť tovar v 30-dňovej lehote:
Tovar, ktorý chcete vrátiť, musí byť v takom stave, v akom ste ho dostali. Tovar nesmie byť používaný a nesmie byť vypraný. Tovar nejde vrátiť ani vtedy, ak ide o tovar, ktorý sme pre Vás ušili na mieru (na základe Vami zadaných rozmerov) alebo ak sa jedná o strihanú metráž.
b) Ako postupovať pri reklamácii objednaného tovaru
Vyskytla sa u Vami objednaného tovaru vada? Tovar môžete počas záručnej doby 24 mesiacov reklamovať. Reklamovaný tovar môžete zaslať na uvedenú adresu nižšie alebo odovzdať na ktorejkoľvek pobočke Zásielkovne (v prípade zvolenia tohto spôsobu Vás prosíme o zaslanie požiadavku o reklamačný štítok na e-mail: ahoj@stymio). Do balíčka prosím priložte vyplnený reklamačný protokol (.pdf). V prípade, ak nemáte tlačiareň, prosíme Vás o spísanie potrebných údajov k vybaveniu reklamácie rukou na papier.
Reklamáciu je nutné uplatniť bez zbytočného odkladu ihneď, ako sa na tovaru objaví vada. Za vadu sa nepovažuje zmena tovaru v dôsledku jeho bežného opotrebovania, nesprávneho používania či akéhokoľvek vlastného poškodenia.
Lehota na vybavenie reklamácie je 30 dní a začína plynúť od doby prijatia reklamovaného tovaru na nižšie uvedenej adrese.
V prípade akýchkoľvek otázok nás kontaktujte pomocou emailu: ahoj@stymio.sk